Hello Halloween book TAG

Üdv népek!

Nem fogok szabadkozni, miért nem vagyok itt kb sosem, szimplán csak erre nem jut energiám már. Van egy csomó bejegyzésem vázlatként, félkészen, egyszer azok is publikálva lesznek. De nem most. Pillanatnyilag más terveim vannak.

Nem vagyok nagy híve a Halloween-nek, angolszász ünnep, ami kezdi magát beenni a magyar társadalomba is. Nincsen ezzel akkora baj szerintem, hiszen a Halloween, a Mindenszentek és a Halottak napja jól megférnek egymás mellett. Azt viszont hozzátenném, hogy sokszor engem is nagyon idegesít a sok narancssárga mindenhol, hiszen pár éve még alig találtál olyan boltot, ahol ilyen típusú dolgokat lehetett kapni. Most meg? Mindenhol. Tényleg mindenhol.

És most én is hozzáteszek egy lapáttal a magyarországi Halloween bulihoz. Hoztam nektek egy TAG-et.

pixlr_20160919223522021_20161001144628534_20161001161240200

Halloween Book TAG

1. Faragott tök – Melyik könyvet faragnád ki töklámpásnak?

covers_92471 Őt. Kifaragnám és elégetném. Katasztrofális…

Jó, mondjuk olvastam ennél rosszabb könyvet is, de a legtöbb annyira is volt értékelve. Ezt az emberek szeretik, és nem tudom megrteni, hogy miért. Nekem kicsit sok volt. Ahogy a főszereplő öngyilkosságát kivetítette a környezetére, olyan pitiáner bűnökkel, az maga volt a szenvedés… Bár bocs, Jay Asher…

2. Csokit vagy csalunk – Melyik könyves karakter lenne az élvezet, és ki a legtrükkösebb, a „csaló”?

Csoki: Egyértelműen Will és én lennék Tessa… 😀 Imádom. Bár kicsit kapkodnám a fejem, ha Jace-szel kéne őt párba állítanom, bár Clary nem lennék, de akkor is… Elég nehéz Cassandra Clare rosszfiúi közül választani… ❤

Csíny: Isten hozott a fedélzeten, Nick Mattock. 😀 Azt hiszem, ezt nem kell kifejtenem, ő miért a legádázabb csaló a világon. És emellett egy barom is! De pont ezért imádjuk! Nem? 😀

3. Édes kukorica – Melyik könyv marad mindig édes?

meg-cabot-neveletlen-hercegno-naploja-1Ez egy igen idétlen kérdés, ugyanis ez a napnál is világosabb. Mia élete annyira közrejátszott abban, hogy könyveken nőjek fel, hogy olvassak, hogy szeressem a leírt betűket, így mindig édes emlék marad ő és a bugyuta szerelmi élete. Mia és Michael a tökéletes pár a világegyetemben. 😀 És ezt tudom én, tudják a korombeliek, akik szintén ezen nőttek fel, de tutifix, hogy az én lányom is majd ezen fog felnőni, és neki is élvezetes pillanatokat nyújt majd az olvasása.

4. Szellemek – Melyik szereplőt látogatnád meg szellemként?

Ez egy nagyon találó kérdés. Ugyanis nem tudnám megmondani, melyik karaktert utálom a legjobban, melyiket kísértsem álmában. Talán Trist a Beavatottból. Megnézném mennyire bátor valójában…

5. Jelmezbe bújni – Melyik szereplő lennél egy napra?

imagesTermészetesen a kis Charlie Bucket, mondjuk Halloween-hor… 😀 Csokiiiiiiiii ❤

Igen, egy kicsit most bezsongtam, túl sok nutellát faltam be az elmúlt fél órában, de most tekintsünk el ettől. Imádom a csokit, majdnem minden mennyiségben. Néha persze kicsit tud sok lenni, történnek ilyen dolgok az életben. Na, nem is ez a lényeg. Milyen buli lenne már nyerni egy életre elég csokit plusz megörökölni egy különleges csokigyárat? hm… Ugye? 😀

6. Varázslók és boszorkányok – Melyik a kedvenc pillanatod a Harry Potter könyvekben?

Most őszinte leszek. Nem olvastam a HP-t. Legalábbis nem mindet. Nekikezdtem egyszer az ötödiknek, nem utottam sokra, viszont a másodikat elolvastam, de nem sokra emlékszem belőle. Most az első részt vettem birtokba, de most valahogy nem fűlik a fogam azt olvasgatni…

A filmeket azért mindet láttam, maratont is tartottam belőle, de tudom, nem ugyanaz. Én általában jobban szeretem olvasni a történeteket, mint megnézni, bár ez esetben kivételt tettem. Igyekszem majd nagyon elolvasni a könyveket, azután talán válaszolok. 😀

7. Vér és erőszak – Melyik könyv volt annyira ijesztő, hogy le kellett tenned, hogy kis szünetet tarts?

Általában nem azért szüneteltetem a könyveket, mert ijesztőek. Inkább amiatt, mert nagyon tudom, mi fog történni, és nem akarom, hogy az történjen, mert az túl snassz lenne… leteszem, kicsit később folytatván kiderül, hogy igazam volt és ááááááh…

Abbahagyni meg akkor szoktam őket, ha beleunok a történetbe, nem kötnek le, vagy egyszerűen túlságosan baromságnak tartom. Nem vagyok az az ijedős fajta, ha könyvről van szó. Meg amúgy sem sűrűn olvasok horrort vagy thrillert. Na…

pixlr_20160919223522021_20161001144628534_20161001155314691pixlr_20160919223522021_20161001144628534_20161001153904714

És azt hiszem, ezt most így befejezem, megpróbáltam a legtöbbet kihozni a TAG-ből, amit tudtam, jövőre folyt. köv. 😀

pixlr_20160919223522021_20161001144628534_20161001160409535

Hozzászólás