New year, new me?!

Üdv mindenki, aki még járkál erre…

Elkezdődött egy új év… Mi az, hogy elkezdődött?! Már egy hónap is eltelt belőle, én meg csak vagyok.

Igen. Vagyok. Próbálom az életemet rendbe rakni, egyről a kettőre lépni. Egyre közelebb kerülök a terveimhez, mert most már van motivációm. Most már látom a fényt az alagút végén.

Biztos kapcsolatom van, munkahelyváltás következik, ami végre egy nyóctónégyig munka lesz, és tudom mellette majd rendesen élni az életem. Mert ugye az a cél.

A tavalyi évem nagyon elszaladt mellettem, napi 14-16 órákat dolgoztam, heti négyszer, a maradék napokon meg csak pihentem és magamról se tudtam. És közben rájöttem, ez az eletforma, habár elég pörgős, életem végéig nem csinálnám. Sőt. Kb most adtam fel. Ahhoz, hogy el tudjak kezdeni élni, ahhoz más kell.

Ha szeretném a céljaimat elérni, ahhoz más kell.

Úgyhogy teperek most erősen. Hogy befejezzem a sulit, hogy találjak egy jó munkát, hogy megtartsam a pasit, aki pont beleillik az álmaimba… 🙂 És olvasok ezerrel, mert tavaly az is elmaradt.

Tavaly nem olvastam valami sokat, a munka elette az időmet és a kedvemet, de most igyekszem. Magyarul-angolul és franciául is tervezek idén olvasni, már beruháztam pár francia nyelvű könyvre is. Ha szakdolgozni akarok, ahhol olvasni is kell, főleg ha az ember lánya irodalmi témát választ. Nem? 🙂

Szóval az idei könyvélményeimmel színesíteném a palettámat:

  • idegen nyelven sokat!

  • régi várólistáról sokat!

  • könyvespolcról sokat!

Mert igen. A polcomon lévő könyvek feléhez még hozzá se értem. És nem azért vannak, mert el akarom olvasni őket? De! Szóval most jön az, hogy a fent említett három cél igazából egy. Ledúrni a könyvespolcot! 😀

Van közel hatszáz könyvem, és idén szeretném olvasni is őket. Menni fog? Nem tudom. De minden esetre igyekezni fogok.

Olvasni is, meg végre élni.

New year, new me?!” bejegyzéshez egy hozzászólás

Hozzászólás