100 szó a szerelemről

Szeretem a könyvmolyképző kiadót, gyerekkoromban a lehető legtöbb könyvet kivettem a könyvtárból elolvasásra… Mindig is jó érzékük volt ahhoz, hogy mi kell a fiataloknak, és szerencsére a kreativitásukat sem vesztették el az évek során.

Köztudottan ismert az “Aranymosás” programjuk, ahol fiatal írókat karolnak fel, és egyfajta mentor-támogatást nyújtanak nekik. Aktuálisan, néha-napján egy mini játékot nyújtanak elénk, a jelenlegi felhívás itt található.

Aki nem nyitotta meg, annak elmondom: egy száz szavas mini novellát kellett írni, ami a szerelmet/szeretetet ábrázolja, miközben a szereplők az időjárásról beszélgetnek. Kreatív ötlet, nekem tetszett… Kicsit játszogattam én is, és ez lett az eredménye:

 

  • Nézd! Mindjárt reggel van!

  • Mit nézzek rajta? A nap még nem süt.

  • Így nem is fog egyhamar.

  • De hát esik!

  • Még nem, bár tényleg borús az idő.

  • Mihez kezdjek vele? Megvigasztalni nem tudom, és esernyőm sincs.

  • Hát, azom nekem sincs, de majd kérünk a pultból egy zacskót.

  • Egy zacskóval a fejünkön nemcsak hülyének fognak nézni minket, de részegnek is!

  • Kit érdekel? Hajnali 4-kor nem mindegy? … Látod, most miattad elkezdett szakadni az eső!

  • Ajj, te nő! Leveszem a pólómat, a fejedre rakod, és felülsz a nyakamba, és egyikünk sem ázik el, míg hazaérünk.

 

Hozzászólás