Olvasókuckó

Az elmúlt napjaim azzal teltek, hogy beszerezzem a kuckómhoz szükséges dolgokat. Ehhez szülség volt először is egy új polcra, mert a könyveim már túlcsordultak a többi polcon, és némelyiket már a földön tároltam. Így tehát boltról boltra járva megtaláltam atökéleteset, csak éppen nem volt raktáron, ezért meg kellett rendelnem. Kedden hajnali 8 órakor ébresztettek fel, hogy megérkezett, mehetek érte… Buszjegyet vettem, és délután sikeresen hazacipeltem a 20 kilós, fogás nélküli dobozt.
Egy kipipálva… ✔
Szerdán pakoltam, mint állat. Kiürítettem az íróasztalomat, amit kb 10 éve nem használtam, csak bele- és rápakolni a cuccaimat… Letakarítottam, kivittem a folyosóra, majd a TV-mmel ugyanezt megcsináltam. Kitakarítottam szépen a helyét is.
Tehát üres volt a szobám hátsó fele végre. ✔
Aznap este gyorsan körbetelefonáltam, babzsákfotelt keresve. Találtam. Juhú. 🙂
A csütörtöki napomat Pesten töltöttem, megvettem a babzsákfotelt, majd két könyvet. Aztán, mint aki jól végezte dolgát, kiültem a Margitszigetre, és elolvastam az egyiket. Este még francia klubba mentem, ahonnan éjfél után távoztam, majd hajnali fél 3-ra haza is értem Szolnokra. Szóval igencsak érdekes látvány lehettem egy babzsákfotellel a hátamon biciklizve. (Legalábbis én úgy èreztem magam…)
De végre volt babzsákom! ✔
Pénteken kimostam a huzatot, mikor megszáradt, már nem tűnt üresnek a szoba.
Aztán este Armand (a párom) összeszerelte a polcot, és végre az is a helyére került. ✔
Ma délután pedig végre felpakoltam rá, és ez lett a végeredmény:

image

TÁDÁM!!!

Hozzászólás