Ez történt szilveszterkor

Halihó!

Mint azt már korábban meséltem, a szilvesztert Bécsben töltöttem, igaz dolgoztam, és nem sok mindent láttam, azért ezt a nem sok mindent szeretném közzétenni.

Aztán nekiálltunk bulizni melózni.  😀

20151231_120944 20151231_161609

Vagy valami hasonló… 😀

 

 

 

 

 

 

 

Nos, a helyszín, amit takarításra kaptam, a Stephansplatz volt, tökéletes kilátással (közvetlen közelről csodálhattuk meg) a Stephansdomra.

Amit időközben rendesen megcsodáltam, az az utcabál volt. A meló délutáni részét egy-két-há – négy-öt-hat -ban táncoltam dolgoztam végig. Ugyanis, ha már Bécs, akkor keringőzzünk! Nagyon tetszett a közönség és a színpadon állók hozzáállása is, hiszen a délután során önként és dalolva keringtek a fiatalabbnál idősebb párok, aki meg szabadon nem merte megmutatni tudását, azoknak táncot tanítottak! Kétszáz embert taníts keringőzni egyszerre, koreográfiával! Istenem, nagyon jó volt!

 

Hozzászólás