Véradás ezerrel

Beszámoló következik! 🙂

 

Múlt héten szombaton véradó fesztivál volt Pesten (MoM kulturális kp.), és hát miért is ne csatlakozzak a több ezer előttem lévőhöz, felutaztam, és véremet áldoztam… 🙂

Még nem voltam 18, amikor először találkoztam véradásos poszterrel, és akkor eldöntöttem, hogy első adandó alkalommal én is beülök a székbe… Na igen, időközben lett egy tetoválásom, utána jóideig (hivatalosan egy évig, de 8-10 hónap után már mindegy) nem adhat az ember lánya vért, így két alkalmat rögtön buktam… Aztán nem volt nálam az EREDETI TAJ kártyám, és megint lemaradtam a lehetőségről. A következő alkalommal Szegeden jártam, és épp véradást szerveztek. Ez szép és jó, csak pont rosszul lett időzítve, mert hétfőn következő varratot csináltattam, és szerdán véradás! Na, megint semmi… Az az utáni három vagy négy alkalmon ugye megint a tetoválás miatt nem nyújthattam a karomat, de akkor megfogadtam, hogy még a következő tetkó előtt vért adok!

Majd jött ez a lehetőség, én kapva kaptam az alkalmon! Elterveztem, most nem érdekel semmi, igenis megyek! Erre a suliban, közvetlen előtte két nappal szerveztek véradást… Hö! Nem baj, szombaton megyek és punktum!

Nos, szombaton nagyjából másfél óra alatt verekedtem át magam a tömegen, túljutottam az összes vizsgálaton, és végre beleülhettem a székbe! 🙂 Háromig se számoltam el (vagy nem tűnt annyinak), olyan gyorsan telt meg a zacskó, büszke voltam magamra. Ráadásul a szomszéd széken egy szintén szolnoki, szintén ex-vargás lány ült, szóval még társaságom is akadt…

Kaptam egy csomó ajándékot a részvételért, de leginkább azt, hogy túl vagyok rajta, és három hónap múlva folytatom önkéntes munkámat ez ügyben!

SAM_1528 SAM_1529

 

UI: Ma szállították ki a vérem egy kórháznak! :))))

SAM_1548

Hozzászólás