12 Day Blogger Challenge, avagy hajrá!

Sziasztok!

Most úgy döntöttem, belevágok ebbe a 12 napos kihívásba, ami igazából arról szól, hogy kicsit felpörgessem a blogomat, mert ideje lenne már komolyabban venni egy kicsikét a dolgokat.

Maga a kihívás lényege, hogy 12 napon keresztül, meghatározott témákban írjunk bejegyzéseket, kicsit átgondolva az egész mivoltját. A témák pedig a következők:

campaigns_11258

Day 1: Why do you blog? + 5 random facts about yourself
Miért blogolsz?

Rengetegféleképpen kezdtem már neki a blogolásnak, először naplóként, aztán elmélkedésekkel gazdagítottam, majd eszembe jutott, hogy kellene egy gyűjtőhely az írásaimnak. Ekkor áttértem blogspotra, és ott nyitottam két oldalt: egyet a verseimnek-novelláimnak, egyet pedig az angyalos történetemnek, amit még általánosban kezdtem el írni egy barátnőmmel közösen, aztán gimi alatt elővettem, és átdolgoztam. Na, az új változat került fel, és itt még most is megtalálható.

Egyszer meguntam két helyen vezetni a dolgaimat, visszataláltam ide, és kicsit rendbe szedtem. Ide töltöm fel minden írásomat, legyen az akár vers, novella, könyvajánló, vagy bármi más. Mindennek megvan a saját kis helye, mint egy fiókos szekrényben.

Bár, most bele akarok húzni egy kicsit. Szeretném kicsit elterelni könyves irányba, ajánlókkal, értékelésekkel, satöbbi. Meg persze minden egyébbel, ami eddig is volt. A lényeg a rendszeresség. Hátha sikerül kicsit belevinnem ezzel a kihívással egyfajta rendet.

5 random tény rólam

  1. Gyűjtögető életmódot folytatok. Könyveken kívül van csokipapír-, szalvéta-, sál-, körömlakk- és még plüssállat-kollekcióm is. Érdemes megjegyezni, hogy olyan vagyok, mint a szarka: ha találok valamit és megtetszik, elviszem.
  2. Iszonyat rendetlen vagyok. Otthon. Halomban állnak a cuccaim, néha egész káosz tud lenni a szobám. Ritkán rakok rendet, de akkor az sokáig tart, és minden csilli-villi lesz. Olyankor sokszor ki is selejtezek dolgokat, átpakolom a könyvespolcomat és a neszesszeremet.
  3. A rockzenét preferálom, viszont az öltözködésem nem igazán ezt a stílust tükrözi. A ruháimban próbálom vegyíteni a nőies és a rockos dolgokat, de sokszor vagy az egyik, vagy a másik sikerül inkább. Szeretem a magas sarkú cipőket, de a bakancsomat nem cserélném le semmiért.
  4. Hobbiból modellkedem. Amikor elkezdtem, még csak egy-két jó képet szerettem volna magamról, aztán egy egész jó kis kalandnak sikerült megismernem. Vannak fotósok, akikhez szívesen visszajárok, nagyszerű a közös munka!
  5. Nincsenek a szó szoros értelmében vett kedvenceim. Sok mindent szeretek, sok mindent nem, néhány dolgok iránt közömbös vagyok, de egyszerűen kedvenceim nincsenek. Ez talán azért van, mert döntésképtelen vagyok, de talán azért, mert olyan vagyok, mint a jó anyuka: minden gyerekét egyformán szereti.

Hozzászólás