12DBC… Nem bakkantok!

Sziasztok!

Talán a sárga nem a legjobb színválasztás, de nem lehet minden kék vagy lila, az uncsi lenne… Remélem nem lesz belőle nagy probléma…

Igen, ma is visszatértem, frissen és üdén jelentkezem, és jelentem alássan, tegnap nagyon jó napom volt… 😀 Pedig hétfő volt… Höhö… Naszóval, újabb adagot hoztam a 12 napos kihívásból, és rettenetesen büszke vagyok magamra, hogy már túl vagyok az egy héten! Hogy pontosabb legyek, ez a nyolcadik epizódja a sorozatnak.

campaigns_11258

Day 8: One day I want to…
Vagyis írjunk bakancslistát!

Rengeteg álmom, tervem van, hogy ezt meg azt szeretném csinálni és ide és ide akarok eljutni, mutogatni a térképen, hogy mit hol szeretnék kipróbálni. Szeretem a kalandokat, bár félek a vadabbaktól. Rengeteg megvalósítatlan ötletem van, de most hoztam nektek néhány tízes listát… 😀

I want to travel!

  1. Kanada, mert a kedvenceim nagytöbbsége kanadai. 🙂
  2. Tokió, mert egy eszméletlen városnak tartom, és mindenképpen meg szeretném nézni.
  3. Brazília, Amazonas vidék, Rio, ide szerintem nem is kell okot írnom. Gyönyörű hely, hát még a karnevál!
  4. Szívesen meglátogatnám Rómát is, és hűsölnék egyet az olasz riviérán.
  5. Kis-Ázsia, főleg Törökország, a csodás kultúrájuk miatt.
  6. India, nagyjából ugyanezen okokból.
  7. Nyugat-Oroszországot is körbejárnám, végignézném a történelmi helyeket.
  8. Mind az Északi, mind a Déli sarkot szeretném meghódítani
  9. Lakóbusszal körbejárnám az USA-t, megnézném az összes helyet, amiket a filmekben látok, talán még Mexikóba is átszöknék.
  10. És, hogy ne menjek messzire, Erdély, mert egyszer minden magyarnak kötelező bejárnia a vidéket!

I want to be crazy!

  1. Bándzsiiiii… Szeretnék Bunjee Jumping-ozni, nem túl magasról, de azért szívesen kipróbálnám…
  2. Hullámvasút, a lehető legmeredekebbet szeretném végigsikítani.
  3. Forma1-es autót vezetni.
  4. Lefutni a maratont (igen, nekem ez eléggé őrült ötlet)…
  5. Siklórepülőben ülni.
  6. Egy vonat tetején utazni.
  7. A Rory-féle esernyős ugrást végrehajtani…
  8. Együtt bulizni egy hírességgel… (ide nem teszek semmilyen kikötést, lényeg, hogy szeressem, ismerjem és ténylegesen együtt bulizzunk)
  9. Eljutni egy Cosplay-re…
  10. Kirabolni egy könyvesboltot bünti nélkül… 😀

És, ha már Rory és a könyvek, van egy kis listám a MUST-READ könyvekről is…

I want to read!

Mindenképpen el szeretném olvasni a nagy klasszikusokat, de azon kívül:

  1. Kertész Imre: Sorstalanság c. regényét
  2. Szabó Magda összesét
  3. Stieg Larsson: A tetovált lány trilógiáját
  4. Agatha Christie életművét
  5. Paulo Coelho könyveit
  6. Vladimir Nobokov: Lolita c. könyvét
  7. Stephen King összes művét
  8. Julie Orringer: A láthatatlan híd c. regényét
  9. Leslie L. Lawrence regényeit
  10. J. K. Rowling: Harry Potter összes kötetét

Szóval íme, ez minden. Remélem, eléggé kielégítőek voltak a választásaim, és megfelelnek az elvárásaitoknak… Holnap jövök, de még nem tudom, mit fogok nektek megtanítani… 😀

Hozzászólás