12DBC… Hey, teacher, leave them kids alone!

Sziasztok!

Hát, nagyon nem sikerült időben megírnom a mai bejegyzésemet se, de üsse kő, a mostani feladatot amúgy sem nagyon kedvelem… El is mondom miért…

Iszonyat rossz tanár vagyok…

Tényleg…

campaigns_11258

Day 9: Teach us how to do something
Taníts kérlek!

Rengeteget agyaltam, hogy mivel töltsem el az időt, és rengeteg jó tanácsot kaptam, hogy miket kéne megmutogatnom nektek. Gondolkoztam én Hogyan készült? videókon, DIY ötleteken át (saját és netről csóringált) mindenen…

És rájöttem arra, hogy csak azt tudom megtanítani, amit én is nagyon jól tudok.

De ez még nem minden! Rájöttem arra is, hogy nem tudom átadni a konkrét tudást, csak azt tudom megmutatni, hogy ÉN hogyan tanultam meg azt az adott dolgot… Ezért is voltam iszonyat rossz korrepetítot, mert egyszerűen nem tudtam a másik fejével gondolkozni, hogy hogy érthetné meg a dolgot úgy, ahogy én felfogtam.

Ja, és az egy nagy probléma, hogy pontosan amiatt, hogy elég hamar képes vagyok magamra szedni dolgokat, kb mint a koszt, sokszor én sem tudom, hogy az a bizonyos dolog hogy jutott el az agyamig.

De egy biztos! Gyakorolni kell. Az mindennek a kulcsa.

És most gyerekek, megtanítom nektek, hogyan kell lazsálni, kikapcsolni, nem csinálni semmit. Ha esetleg valaki nem tudná…

Tehát lássuk a medvét!

Első és legfontosabb szabály: Mindig legyen valami, amit sürgősen meg kelljen csinálnod! Anélkül nem megy az egész.

Második: Gondold át, miért nem akarod azt a bizonyos dolgot megcsinálni, kezdj el álmodozni.

Harmadik lépés: Oszd meg a nemakarás tényét az ismerőseiddel, esetleg támadj le olyanokat, akikkel úgyis ritkán beszélsz, vagy éppen túl jól ismernek téged.

Negyedik: Miközben szenvedsz, kezdj el random dolgokat csinálni: vadonatúj blogokat felfedezni, macskás videókat nézni, esetleg kitakarítani a szobádat.

Ötödik: Ha még mindig nem érzed magad elég felkészültnek ahhoz, hogy nekiláss a munkának, készíts kaját magadnak, menj el a boltba vásárolni, feküdj be az ágyba csokit majszolgatni, filmet nézni.

Hatodik: Eszmélj rá, hogy már alig maradt időd megcsinálni az adott feladatodat, ess neki hamar, csapd össze, és menj vissza macskás videókat nézni… Vagy körömlakkos videókat… Vagy karácsonyi zenéket hallgatni…. Vagy nemtom.

Jobb esetben nem határidőre kellett megcsinálnod azt a bizonyos nagyon fontos valamit, de ha mégis, akkor megszívtad, és inkább lapulj meg a fűben, ha meg nem vészes, akkor volt egy pihis napod.

Ennyi.

Meg egy Bambi…

FB_IMG_14597186165538102

12DBC… Hey, teacher, leave them kids alone!” bejegyzéshez 2ozzászólás

Hozzászólás